fredag 14 september 2012

FYLL PÅSARNA


Mer altrat från Scrapfarikens vinstpåse. Det var med genomskinliga påsar, perfekt att göra godispåsar och kunn ge bort. Tyvärr finns inget godis hemma just nu så ni får se dem tomma. Jag har skurit till bitar av cardstock som är lika breda som påsarna x 14 cm. sedan har jag vikt dubbelt och punchat ut två runda hål. Mellan hålen har jag skurit med kniv. Gjorde samma sak med dottiepapperet. Den söta spetsen är fäst på insidan.




Godispåsarna är med i följande utmaningar:

Stamptacularsunday #180 No card 16.9   Papeliotts #11 Anything goes 17.7
Papertakeweekly   Awwww17,9            Citycrafter #126 dDoys 18.9
Wimsystamp #51Anythong goes 9.10  The papershelter #81punch it 18.9
Delightfulsketches. Anything but a card 19.9

Tack för titten och ha nu en skön helg!
Zora







5 kommentarer:

Anna sa...

Kakor funkar också ;)

LivetenligtMaldis sa...

oh, dom blev såååå läckra! Urkul att göra personligt med

Michaela Lejonberg sa...

åå va läckra! synd ja inga sånna har hemma, hade jag kunnat göra nåt till min kusin. Ska göra ett kort till henne strax!

happyscrapper sa...

I am loving these bag toppers. Thanks for sharing ang giving a great idea.
hugz,
Christine
Delightful Challenges Dt

Jasmine sa...

Va' fint! De är så där lagom om man bara ska ge bort något litet. :)
Kram