söndag 2 september 2012

FLYTT / RESA

Härlig  solig dag, som avslutas med regn

Igår satt jag och Ingela med scrap hela dagen i vår lillstuga, tack Ingela för en härlig dag. Det bidde några timmar idag också, på egen hand, mellan tvätt och mat.. Jag har gjort en hel del  och det visar jag upp   under några veckor framöver på min blog och..... Ja ...jag hade ju turen att vinna hos Scrapfabriken i Juli. I vinsten  ingick en gäst Dt- period för september.  Det kom också ett paket i min brevlåda som ingick i vinsten oj.oj rena julafton var det, med många härliga papper, stämplar och blommor m.m.  Mitt första alster visas nu på fredag.

Undertiden får ni kika på detta avlånga kort. Har nog snöat in lite på dessa, men tycker de är roliga att göra. Digistämpel från Saturated canary färglagt med distresser, en del dies är använda också, halvpärlor, band  och spets. Textrutan får vara tom tills jag vet vem som ska ha kortet.






Kortet är lämnat till följande utmaningar:
Everybodyart #202 Anything goes 4.9   Partytimetuesday #83 Anything goes 4.9
Dutchdarecard #180 Flowers 5.9     Saturatedcanary # 25 dots 5.9
Whimsystamps #50 lots of layers 10.9   Cardandscrap #38 Dies 13.9
Addictedtostamp #38 Viel Blings  Mariannedesigndivas. summer feel 15.9

Tack för titten, lämna gärna en kommentar!

 Vi ses igen på torsdag med Pysselmyrans inlägg
 och
 på fredag med Scrapfabrikens.

Zora

13 kommentarer:

Caz sa...

This is Gorgoeous..Thank you for joining us at Dutch Dare, and good luck.

Caz DD DT

Loopylou. sa...

this is awesome Zora, I love the colours and the shape of your card
thank you so much for sharing it with us over on the saturated canary challenge blog
hugs Lou xxx

Kelly sa...

Beautiful creation! Thanks for joining us at Whimsy Stamps, hugs, Kelly xxx

Heather sa...

A gorgeous card, your colours are beautiful and are your stunning details. Your colouring of the SC are wonderful.

hugs
Heather xx
Thanks so much for joining us atEverybody's Art challenge.

Hjørdis sa...

Skønt kort, tusinde tak for din deltagelse på Cardandscrap, og lykke til :0)

Liz's creative corner sa...

Gorgeous card, fab image and colours, thanks for sharing with us at ATSC, hugs Liz xx

Anna sa...

Tack så mkt för beskrivningen =)

Jag hittade kortet du kommentera inne hos Lottas vrå.. ;)

Anna sa...

Hur kommer det sig att jag inte kan lägga till din sida bland mina länkar (i min privata blogg)? Eller ens komma till din sida genom att klicka på din kommentar hos mig? Jag fick leta upp dig inne på sidan du anmält din te-burk =P

majsan sa...

Härligt kort!!
Älskar Saturated canarys digisar <3 och du hade färglagt henne mästerligt..
Tack för din deltagelse hos Card and Scrap
Maria

Vicky sa...

Gorgeous card.

Thank you for joining us girlies over at Saturated Canary, hope you will join us again hun.

Lotsa hugs Vicky xxx

Berry sa...

This is so fab Thanks so much for entering at SC hugs Rebekah xx

Wendy sa...

Fab card hun love the image very cute thank you for joining our challenge at whimsy stamps

Wendy

Jasmine sa...

Kortet är verkligen fint dekorerat. Du är duktig!

Svar: Tack för ditt beröm, du gör mig så glad. :)

Kram