måndag 2 juli 2018

Kort med tre mönsterpapper

3 mönstrade papper från Gummiapan som jag skurit isär på följande sätt.
3 patterned paper from Gummiapan witch I cut apart as follows.
3 gemustertes Papieren, von Gummiapan wie ich habe am folgende Weise gezerschneidet.
Här har jag plockat ihop dem  till 4 x 4 kort som är 10.6 x 15 cm. 
Here I have picked them  to 4 x 4 cards that are 10.6 x 15 cm eatch
Hier habe ich sie zu 4 x 4 Karten, die 10,6 x 15 cm  zusammengesetzt.
Så här ser ett ut på kortbasen, som du ser finns det hur många alternativ som
 helst. Hade jag inte haft mönsterpapperet med hjärtan eller skurit det
 papperet på andra hållet. då kunde jag gjort liggande kortbaser.

Vill du veta mer om produkterna jag använt mig av 
kila då över till Gummiapans blogg .Så här blev mina resultat, med hjälp av några die.



 


Ses snart igen.






Inga kommentarer: