lördag 14 februari 2015

En gammal LP-skiva som tavla.

Jag var på en scrappträff för ett tag sedan och där fick vi en utmaning, att göra om en gammal svart Lp-skiva. Detta gjorde jag med min , efter lite funderingar. Jag lämnade en "svart ram" runt skivan, genom att tvätta rent den från Gesso, som jag målade den med. Tyvärr är glitter svårt att fotografera, men på några av bilderna syns den.






Skivan är med i följande utmaningar:
craftyourpassionchallenges #248    papertakeweekly #hearts+flowers
 creativecardcrew # 80    crazychallenge. #190
    scrapping4funchallenges   # 35    
eclecticellapu.#heart+roses



Jag vill också önska er alla en underbar 
Alla hjärtans dag

Zora 
Bildresultat för hjärtan

7 kommentarer:

AO Creations sa...

So cute, thank you for joining us at Crafting from the Heart. Good luck!!! Amy DT

Åsa/asamia sa...

Superduperfin! Vilken idé och såååå fina detaljer!

Cvetelina Borisova sa...

Beautiful :) Love all the detail!! Thanks for joining us at The Crazy Challenges.

Cornelia sa...

Ett enda ord räcker här: WOW!!!

Scrapping4funChallenges sa...

Beautiful, love, love, love this creation
Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Unknown sa...

Hi Zora! Just love this blooming mixed-media creation! Your roses are gorgeous and your simple hearts are just lovely!! This creation definitely has a dreamy quality to it!! :) Thanks for coming over and joining in the Purple Team challenge of Hearts & Roses at Eclectic Ellapu!! XOXO-Shari

Angie C. D. sa...

Stunning project! Love, love the beautiful flowers and the soft colors. Glad you joined us for the vintage challenge at Scrapping 4 Fun Challenges. :D