onsdag 17 oktober 2012

JULKORT I ROSA NR 16

En riktigt blåsig oktoberdag.
Att göra julkort i andra färger är en utmaning som är rolig att ge sig på. Tänkte att jag för en gång skull skulle använda mig av en färdig julbild. Scrapbutikens 3:dje utmaning var att använda änglar. För ett litet tag sedan var jag och min scrapvän Ingela iväg på en tur till Borås och då tipsade några oss om en helt underbar scrapaffär som finns strax utanför Borås. Naturligtvis har jag glömt namnet, typiskt mig. Där hittade jag mycket söta 15 x 15 cm  pappersblock med mönstrade papper, bla detta söta ängelpapper. Tycker det passar perfekt till den här utmaningen.



Julkortet är också med i följande utmaningar:

Jinglebell Pink          Crimbo-crackers  Pink
Chrismascard #46  Sketch       Jellyparkchallenge   Pink
2sisters #113 anything goes      Christmascardsallyearround. non tratitional colours

Ha nu en härlig onsdag, så ses vi i morgon igen :O)
Zora

8 kommentarer:

mylittlecardstudio.blogspot.com sa...

Gorgeous! I love the design and soft colours. Thank you for joining us at 2 sisters this week. Good luck. Hugs, Jill x

lauren bergold sa...

oh wow, what a lovely and intricate holiday card, i love the vintage collage design! thanks for dreaming of a ♥PINK♥ christmas with us at JINGLE BELLES in aid of a wonderful cause! :)

Marita Johansson sa...

Väldigt fint

sue w. sa...

Such a beautiful card and lovely soft colours. Thanks for joining us at CCAYR.
Hugs Sue W.

SmilynStef sa...

What elegance ... beautiful holiday design ... so glad you went pink for the cure with us at jingle belles.

inkydoodlecrafts sa...

Beautiful images and embellishments. Thank you for sharing with us over at Jellypark Friends for our Pink Challenge. Mel :o)

Anonym sa...

fab card thanks for sharing with us at 2 sisters this week good luck with the challenge Tracy x

RiNNE sa...

Thanks for playing along at CCC! Your card is beautiful!