tisdag 18 oktober 2011

Magnolia julkort nr 21


Altheas mix fortsätter med sin julutmaning. Den här veckan är det valfritt som är utmaningen. Jag har färglagt en av Magnolias nya julstämplar och diesat ut motivet samt ramen. Köpte en blad-dies i Göteborg och ville testa den också. Några Sherryblossom , rosor, Stickles och halvpärlor, röd ståltråd som jag snott runt en pensel, som dekoration. Sedan har jag experimenterat med ostduk också. men vet inte om jag lyckades så bra.. Två mönstrade papper, där jag utnyttjat mönstret i ett av dem till bakrunden. Det andra har jag stansat en bård i med en M.S. dies. Alla kanter är distressade med  grön distress  färg. God jul med runda färdiga bokstäver.


Kortet är med i följande utmaningar:
Altheas mix : valfritt julkort

Ha en skön dag :O)
Zora



8 kommentarer:

Mita sa...

Det var jättefint, riktigt så man får längtan till Jul. Kram från Mitas hantverk

LivetenligtMaldis sa...

oh, vad sött!

Chelsea sa...

Absolutely gorgeous! This stamp is so darling and so is your card.

Hugs and Love.

Ingela G sa...

Ett jättefint kort! Vilken fin Tilda
Kram Ingela

May Britts papir og sånt sa...

For et herlig julekort. Nydelige farger, og så flott pynta.
Skjønt motiv.
Ha ei fortsatt fin uke.
Klem May Britt.

Nina sa...

Ett underbart julkort. Så många fina detaljer, det här tycker jag om. Kram Nina

Kaffesugen Scrappare sa...

Underbart julkort. Otroligt söt magnolia stämpel, fint färglagt.
Juligt helt enkelt.
Scrapkram från en Kaffesugen Scrappare.

Åsa/asamia sa...

Ååååå så söt hon är, och vilket sött kort!!