måndag 13 juli 2020

Sommar

Jag och en vän har varit och shoppat loss hos
Pysselskafferiet och inhandlat  många villhöver saker.
Här kommer ett kort efter inköpen. 
Stämpel Fizzy Moon
Kortet är ca 11 x 21cm  och det var verkligen ett tag sedan 
jag använde mig av dessa mått.. Kortet är färglagt
med distresser, motivet är urklippt och fäst med  3-D kuddar.
Bakom motivet har jag klippt ut blad på fri hand..
Nu slipper jag klippa ut nya Post-It lappar när jag införskaffat
 mig en stencil från Lawn fawn för att  kunna göra en snygg himmel. 
Kortet är med i följande utmaningar:





7 kommentarer:

creationsnz sa...

A lovely scene, well done with your new purchases. Thanks for sharing with us at 2 Crafty Critter Crazies, CarolG

Sherri Thacker sa...

I just love your sky!! It's perfect using that stencil. What cute monkeys too!

Cut It Up Challenge Blog sa...

I hope your little critters catch a lot of fish! You've created a beautiful scene for them to relax and be together. You did a great job on that sky!

Thanks for joining us at Cut it Up for our Create Your Own Background Paper challenge!

Evelyn
http://mylittlecraftblog.wordpress.com

Dorlene Durham sa...

LOVE! Not only are the stamped images adorable but I love that you made this a long card. Great job! Thanks for joining the challenge at Love To Scrap Challenge Blog. Dorlene DT LTSCB

Hege sa...

Herlig kort.
Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Scratch sa...

Utrolig lekkert kort, og de skyene var virkelig flotte!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

DT Linda

Judy Markowitz sa...

What a beautiful project! I love it! Thank you so much for joining us in our challenge at Crafty Gals Corner. Looking forward to see you again next challenge.

Judy Crafty Gals Corner DT
Don't Mess With Me, I'm Scrappy {My Blog}