tisdag 10 april 2018

Små stämplar blir ett landskap

På detta kort har jag använt mig av blandade clearstamps 
en del av dem på ett nytt sätt. tillsammans bildar de detta landskapet.

Färgerna är distresser och vattenfärger, där jag gått över
 mitt motiv med bara extra vatten i penseln,
Till min hjälp har jag använt mig av några landskapsstämplar,
  blommor samt gräs är stämplar från Art Impression
Kortet är med i följande utmaningar:
  atg inspirationdestination.

Ett vårlandskap som man hoppas på
att se utanför fönstret inom kort.
Nu har värmen kommit.


3 kommentarer:

Julie Odil sa...

This is very beautiful. Thanks for linking up this week at QKR Stampede. Good luck, and I hope to see you again next week. Julie, DT member

Christine sa...

A lovely and peaceful scene. The watercoloring is wonderful! Thanks for sharing at Jo's Scrap Shack! Blessings,
Christine
DT Member
https://withaverygratefulheart.blogspot.com

Darlene sa...

Beautiful coloring and design! Remember you must use a die from any company carried at the Dies R Us store to qualify for the prize! I'm assuming the tag in your design is a die since you didn't list the product used. Thanks so much for playing in our ‘Anything Goes DRU’ challenge at Dies R Us. Good Luck and please come back again soon!

Darlene (DRU Blog Leader)
DIES R US CHALLENGE BLOG
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.