onsdag 17 januari 2018

Hjärtan

Om en månad är det den 14 februari, Alla Hjärtans dag. Jag har använt mig av mönstrade 
papper i prickigt och randigt rött, svart och vitt. Med hjälp av dies 4 hjärtan,
Stitched rectangles och mönsterpapper allt från Gummiapan,
Jag har skurit i dubbla papper, det klarar dessa dies av, sedan bytt plats med färgerna.
På dessa kort har jag använt flera olika rektangel dies med sömn i de olika storlekarna och 
vridit  papperet en bit sedan pusslat ihop rektangeln samt använt mig av ett die  hjärta.
 
 Den här texten har jag maskat av första delen Fördelsedags-kram kommer här
Här syns det också svagt att vissa hjärtan är monterade med 3D kuddar,
Kortet är med i följande utmaningar:
atg abitmoretimetocraft    atg pennyschallenges.
     atg creativeknockouts      atg craftycatzweekly
atg crapping4fun   atg qkrstampede.  
 atg creativefriday.

Hoppas ni alla har det bra 
Zora


4 kommentarer:

Priya sa...

Oh how lovely.
I love the papers you used here. This trick worked awesomely on them.
Thank you for sharing with us at Scrapping4fun Challenges.
Priya-DT

crafty sa...

Love set of cards even if they do make my eyes do funny things! Thank you for joining us at QKR Stampede.
Mary

Michelle sa...

Very lovely cards.
Thanks for playing with us at Creative Knockouts. Good luck!!
Michelle (DT)

Stempelomi sa...

lovely cards!Thanks for joining us at creative friday. Hugs,Beate