torsdag 2 november 2017

Kall blå

Ikväll blir det ett sent inlägg, med
isandeblå färg med en Whipper snapper
stämpel. Snöre som jag satt runt CAS motivet
 och god jul die från Gummiapan.

Först har jag skurit ut God Jul ur det vita papperet
och sedan gjort ett nytt God Jul i rött. När jag fäste 
 det med 3.D kuddarna lät jag den glida lite
 snett,  för att använda mig av det 
svarta som skugga.
 
Kortet är med i följande utmaningar:
grab button for Sweet Stampin
I morgon blir det en
 spännande kväll, vi ses då.
Zora




5 kommentarer:

Miranda sa...

Such a cute card! Thanks for joining us at Hiding In My Craft Room. Miranda DT

SmilynStef sa...

What cute little winter friends ... so glad you joined our *creature feature* at jingle belles.

Cass sa...

Super cute. Thanks for joining us at Sweet Stampin'
Cass xx

Sheryl sa...

This is such a sweet CAS card. I really like the image and overall design of this card.
So good to see you at 613 Avenue Create.
Hugs Sheryl DT member xx

lauren bergold sa...

what a fun and festive holiday card, those little critters are BEYOND cute! so pleased you could join our "creature feature" fun at JINGLE BELLES! ♥