söndag 24 september 2017

Höstlöv

Ett enkelt höstkort med hjälp av Distress ink, vattenfärger och en blad die.
Texten kommer från Gummiapan.

Jag har färglagt en bit aquarellpapper  med olika nyanser
 av rött, gult och orange. Sedan har jag stansat ut min blad die
embossat den och innan jag tagit ut den ur diesen har jag lagt på
grön distress för att få ådrorna på löven.
 
Kortet är med i följande utmaningar:
     craftingbydesigns.#atg       onecrazystampercom#atg
Regn och dis som stiger upp ur skogen
nu är hösten verkligen här.
Zora


7 kommentarer:

Bodil sa...

Nydelig kort :)
Takk for at du deltar hos Scrap from your heart.
DT Bodil

Donna Rudy sa...

So beautiful.Love the water colouring and CAS layout. Thank you for playing along in our challenge at One Crazy Stamper

Pat K sa...

Beautiful cas card. The black makes this gorgeous image pop. Thanks for playing along with us at Fussy and Fancy Friday. Pat K x

Kate sa...

Such a pretty card! The leaves look so striking on the white card base!

Thanks for joining us at Little Red Wagon this week!

Kate
Small Bits of Paper

Gina sa...

Kjempe lekkert haust kort, god utførelse i cas-stil! Takk for du deltok hos KortoMania! Dt-Gina

Sissel sa...

Nydelig og enkelt høstkort.
Takk for at du scrapper med oss i KortoMania.
Klem fra Sissel

Katrin79 sa...

Total schön. Danke fürs Teilen bei NSS.
Liebe Grüße Katrin