måndag 11 januari 2016

DT med My Besties digisar, av Sherri Baldi

För ett tag sedan fick jag ett mail från Karin Van Eijk,  som frågade om jag var intresserad av att bli DT hos Scrapbook Stamp Society challange blog med digistämplarna My Besties. Vilken över-raskning detta var för mig, men de som känner mig vet att jag inte kan motstå en sådant utmaning och möjlighet. 

Scrapbook Stamp Society Challenge Blog

Här kommer mitt första kort  till utmaningarna med de sockersöta My Besties digistämplar.  Jag har lagt Glossy accent på glasögonen, bokens rygg samt tånaglarna. Stickles på prickarna och boken. Papper från Gummipan.  Kila över till Scrapbook Stamp Society challange blog och var med i utmaningen som den här gången är anything goes. Obs för att vara med behöver du inte använda en My Besties, men vinsten är dessa digisar. Mer information hittar du på  Scrapbook Stamp Society  utmanigsblog..





Kortet är med i följande utmaningar:
scrappers-delights-challenge #51
stampartpapel. #67    everybody-art #Atg
avenue613.#158    lemonshortbreadchallenge. #6
7kidschallengeblog. #142   craftygalscornerchallenges. #53
craftysentiments. #Atg
Ha en bra vecka
och tack för att du tittade in idag.
Zora


4 kommentarer:

Bianca van Tilburg. sa...

Beautiful card Zora.
Hugs Bianca.

Olga Fink sa...

I love your card Zora! Makes me want to read! Love the glossy accent on the glasses! Xoxo Olga

KarinsArtScrap sa...

gorgeous colouring and beautiful card Zora
Gr Karin

Unknown sa...

Bellisima composición y estampado!!! gracias por participar con nosotras en RETARTE de Stampartpapel! Feliz semana...