onsdag 30 september 2015

Höstfärger

Orange och gula hör verkligen till höstens färgskala. Nu börjar träden skifta från grönt till gulorange, Den här gången har jag använt mig av en stämpel också, det är bakgrunden och stämpeln är från Art Impression. Jag har lagt på flera olika gröna nyanser på den innan jag stämplade. Den här gången använde jag även mina distresspennor för att försöka få lite mer liv i blommorna.




Kortet är med i följande utmaningar:


Nu  har första frosten kommit,
 löven börjar skifta i olika färger.
Ha en skön och solig höstdag.
Zora

10 kommentarer:

Anonym sa...

Lovely flowers!!!
Hugsss, Gaby

Robin sa...

Such a lovely card! Thanks for playing along with us at LTSCB and good luck. Hugs, Robin

Unknown sa...

Så nyyydelig kort, takk for at du er med på vår utfordring hos Scrappiness:)

Marina sa...

So delicate and pretty. Thank you for joining us at Make My Monday. Marina DT

Judith sa...

I just love this Zora - fabulous stamps and lovely autumn colours x

Heather sa...

Gorgeous!! Love the simple layout and the simple elegance of those flowers. Stunning! Thanks for playing with LTSCB. (sorry I'm so late in commenting)

jorunn`s Fristed sa...

åhh for et utrolig enkelt og utrolig flott kort.. De blomstene var bare helt nydelige. Takk for bidraget ditt til scrappiness sin utfordring, klemm Dt Jorunn ♥

Anne Gro sa...

Så flott!! Takk for at du deltar hos Scrappiness :) Fra Dt--Anne Gro

Unknown sa...

For en nydelig kort du har laget! Så enkelt og likevel så mye mer. Herlige farger! Takk for at du deltar i vår utfordring hos Scrappiness. Klem, DT Helga :)

Sari / Granne sa...

Beautiful CAS design, loving the watercolored look. Thank you for joining Oddball "Fall" challenge, hope to see you joining our new challenge also.