lördag 1 juni 2013

TVÅ KORT FÖR AI

För Art Impression

Detta är min sista bloggdag hos AI
Det har varit roligt att scrapa med dessa stämplar under drygt ett halvår.
 Ett tack till alla som varit inne och tittat samt skrivit kommentarer.
Här i Sverige är det studenten i nästa vecka och då tyckte jag detta kort passade perfekt.
 Stämpelsetet med Wow Graduate  .Med brads och eyeleter från Eyelet Outlet


När du använder eyelets då kan det vara kul att förändra dem lite, på dessa blommor har jag satt
rhinostenar, eller kanske halvpärlor istället





Här kommer ett  kort till, med paret  80s . På detta kort har jag använt mig av hörnbrads och


en liten minifjäril brads från Eyelet Outlet.


Jag tror att du vet vad det är för tävling den här gången Japp!
Använd brads eller eyelter   challenge.
Vill du vara med och tävla? Klicka  HERE.

Ha en bra helg
Zora

Inga kommentarer: