söndag 21 oktober 2012

UTMANING 4 Kortskiss julkort nr:19


Scrapptorget har en cybercropp som är slut i kväll och jag har  hoppat på några av deras tävlingar.Detta är # 4  Kortmakare inspireras av skissen här:
Fri tolkning, du får vända och vrida som du vill men det ska synas att du utgått från skissen!
Så här blev min tolkning. Jag tog två papper i samma storlek och skar igenom båda på en gång, sedan tog jag varannan färg och gjorde ett papper av remsorna.. En hel del metall, även disen är i tunn metall.Stämpel färglagd med distresser.



Vill du se vilka fler tävlingar i croppen jag 
deltar i är det bara att skrolla nedåt:O)

Tack för att du tar dig tid att skriva något .
Zora

5 kommentarer:

Rozzan sa...

ohh så söt:-)
Ser att du hunnit med några utmaningar,,jag har också hängt på några:-)
Ha det bäst

leamon sa...

vilket härligt julkort!

Kul att du vill vara med och fira med oss på Scrapptorget!

leamon/Scrapptorget

Ingela G sa...

Han är ju så söt den snögubben! Kul med prickiga papper i olika färgställning! ha det gott Kram

Marita vs snojbi sa...

Ett sånt sött julkort

Kraaam

May Britts papir og sånt sa...

Kjempefint kort. Likte motivet du har brukt.

Klem May Britt